Pojedeme na pohodu. Naším cílem není dojet rychle ale dojet. Jeden časový limit jsme si ale přeci jen dali. Mezi oběma městy chceme strávit maximálně 50 hodin.
V neděli
ráno předpokládáme malý provoz a tak se vydáme přes Velké
Bílovice směrem k Lednici. Budeme hodně čerství a tak budeme mít dost sil užít si okolí Lednického zámku, i když zastavovat se nebudeme.
Budeme pokračovat k Pálavským vrchům a střihneme si jejich jižní okraj. Ať se trochu rozhlédneme po okolí.
Budeme pokračovat k Pálavským vrchům a střihneme si jejich jižní okraj. Ať se trochu rozhlédneme po okolí.
Odtud si
to po projetí Mikulovem namíříme přes řeku Dyji na Miroslav, kde nám po docela hladkém profilu začne cesta trochu stoupat. Přes Moravské Budějovice až do Slavonic
nastoupáme 480 metrů n.v. To už budeme mít v nohách a kolech 180 km a den se bude ukládat k spánku. Předpokládáme, že na noční jízdu, navíc z neděle na pondělí, se nikdo další nepřidá a zůstaneme na cestě sami.
Pokračovat budeme dál na Novou Bystřici.
Malý noční provoz nám snad dovolí pokračovat do Jindřichova Hradce po hlavní silnici a odtud přes Veselí nad Lužnicí dále do Týna nad Vltavou. Protože bude ještě asi noc, možná si ani nevšimneme temelínské elektrárny. I když přehlédněte "komín", když stojíte vedle něj.
Nejvyšší čas si trochu odpočinout a nabrat síly. Snad si i trochu zdřímnout.
Až se otřepeme uvítáme nový den na cestě do Protivína...
..a přes Putim po silnici druhé třídy za Švandou Dudákem. V pondělních dopoledních hodinách by tam nemusel být velký provoz.
Ze Strakonic, kam dorazíme po 300 kilometrech, se vydáme po hlavní silnici do Klatov
a dál do Domažlic.
Kdybychom hledali v tomto úseku vedlejší silnici, stálo by to mnoho kilometrů navíc a my musíme šetřit každou kalorii. Do Aše nás čeká ještě asi 130 km a to není málo.
Čeká nás trasa kolem Českého lesa přes Poběžovice a Tachov do Chebu. Moc výhledů si asi neužijeme, protože tento úsek pojedeme pravděpodobně z větší části opět v noci.
Z Chebu do Aše nás čeká závěrečné stoupání. Pokud dorazíme až sem, tohle nás nezlomí i když budeme třeba své koloběžky tlačit. Během dopoledních hodin bychom měli dorazit do cíle.
Informace k akci:
Pojedeme Non-stop
To neznamená, že za celých 500 km neslezeme ze stupátka koloběžky. Podle pravidel je možné sportovní výkon považovat za non-stop, pokud sportovec neodpočívá déle než 4 hodiny v kuse
Jak rychle pojedeme?
Velmi pomalu. Na takhle dlouhé trati je důležité nepřepálit tempo. Čím rychleji bychom se hnali, tím větší je pravděpodobnost, že nedojedem a ujet 500 km není stejné jako 5 x 100, nebo 10 x 50 km.
Pravděpodobná průměrná rychlost bude asi 15km/h v závislosti na profilu jednotlivých úseků.
Jak dlouho pojedeme?
S ohledem na předpokládané tempo bychom 511 km mezi Hodonínem a Aší měli zvládnout do 50 hodin. V tomto čase je započítán 2x 4 hodiny spánku a 30 minut zastavení pro každých 50 kilometrů nutné na průběžné občerstvování, výměnu spocených třiček apod.
Na čem pojedeme?
Pojedeme na silničních koloběžkách KOSTKA Race. Jsou to sériově vyráběné koloběžky, čili žádné vesmírné speciály. Pokud nepočítáme speciální barvu :-)
Proč na koloběžkách?
Koloběžky máme rádi a jsme přesvědčeni, že tahle jízda pomůže zbourat obecnou představu o tom, že koloběžka je pouze hračka pro děti. Koloběžka je totiž výborným dopravním prostředkem podobně jako kolo. Jen je mnohem jednodušší a méně náročný na údržbu.
Kromě toho i skvělým tréningovým doplňkem pro všechny sporty.
Proč z Hodonína do Aše?
Volba byla velmi jednoduchá. Miloš Škorpil, který již trasu mezi těmito městy absolvoval jako běžec. 500 km běžel non-stop 76 hodin. Proč to tedy nezkusit na koloběžce?
Jak můžu průběh cesty sledovat?
V pravidelných intervalech budeme na facebookových profilech Běžecké školy, Koloběhsportu a KOSTKA-kolobka informovat o aktuální poloze našeho týmu, fyzickém stavu a psychyckém rozpoložení
Můžu se k týmu někde připojit a doprovodit jej?
Samozřejmě kdykoli a kdekoli. Naopak jakýkoli doprovod bude vítán a vy se tak můžete stát součástí celé akce i když třeba jen na pár kilometrů. Vy samy si nás na trati najdete podle aktuálních informací na FB.
Žádné komentáře:
Okomentovat